Vouchery
PRZEDŁUŻENIE vouchera na Karnet Narciarski -DZIENNY
  • Ważność vouchera zostanie przedłużona do 17-01-2026.
  • Przedłużenie jest możliwe tylko dla niezrealizowanego vouchera zakupionego na sezon 2024/2025.
  • Pozwala na odbiór karnetu DZIENNEGO ważnego od otwarcia stacji narciarskiej do godziny 15:00 w dowolnej stacji narciarskiej Grupy Pingwina: Czarny Groń w Rzykach, Słotwiny Arena w Krynicy-Zdroju, Kasina w Kasinie Wielkiej, Skolnity w Wiśle, Kurza Góra w Kurzętniku.
  • Działa we wszystkie dni tygodnia, od otwarcia stacji narciarskiej do godziny 15:00.
  • Przedłużenie Vouchera dotyczy numeru, który zostaje wpisany podczas konfiguracji produktu.
  • Po zakupie voucher będzie dostępny na Twoim koncie e-skipass do czasu jego wykorzystania. Voucher zostanie również wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail.
  • Zalecamy pobranie vouchera na urządzenie mobilne bądź jego wydruk.
  • Z Karnetu może korzystać tylko jedna osoba (osoba, która jako pierwsza skorzysta z danego Karnetu przy bramce, gdzie zostanie spersonalizowana).
  • Przedłużając Voucher akceptujesz regulamin dostępny tutaj.

  • W celu przedłużenia vouchera:
  • Dodaj produkt PRZEDŁUŻENIE do koszyka.
  • Wybierz „Dokończ konfigurację produktu” wpisz numer posiadanego vouchera w polu „Numer karty” i zatwierdź przyciskiem „Wybierz”.
  • Wybierz „Zakończ konfigurację”.
  • Wybierz „Przejdź do płatności”.
  • W kolejnym kroku możesz kontynuować bez rejestracji, zalogować się na posiadane konto lub utworzyć konto w serwisie e-skipass.
  • Po wyborze zostaniesz przekierowany do okna z płatnością gdzie możesz opłacić swoje zamówienie.
  • Wybierz „dalej”. Zaakceptuj warunki zakupu, wybierz „potwierdzam zamówienie i płacę”.
  • Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej gdzie możesz opłacić zamówienie dogodnym dla siebie sposobem.
  • Po opłaceniu zamówienia, przedłużona zostanie ważność vouchera, którego dotyczy przedłużenie
  • W przypadku problemów technicznych lub pytań prosimy o kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@e-skipass.pl
  • 34.00 zł
    PRZEDŁUŻENIE vouchera na Karnet Narciarski - 4 GODZINNY
  • Ważność vouchera zostanie przedłużona do 17-01-2026.
  • Przedłużenie jest możliwe tylko dla niezrealizowanego vouchera zakupionego na sezon 2024/2025.
  • Pozwala na odbiór karnetu karnetu 4 GODZINNEGO ważnego w dowolnej stacji narciarskiej Grupy Pingwina: Czarny Groń w Rzykach, Słotwiny Arena w Krynicy-Zdroju, Kasina w Kasinie Wielkiej, Skolnity w Wiśle, Kurza Góra w Kurzętniku.
  • Karnet działa przez 4 godzinny w godzinach otwarcia stacji narciarskich, również podczas wieczornej jazdy, nie obowiązuje w czasie trwania imprez specjalnych, tj. Sylwester i After Sylwester.
  • Przedłużenie Vouchera dotyczy numeru, który zostaje wpisany podczas konfiguracji produktu.
  • Po zakupie voucher będzie dostępny na Twoim koncie e-skipass do czasu jego wykorzystania. Voucher zostanie również wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail.
  • Zalecamy pobranie vouchera na urządzenie mobilne bądź jego wydruk.
  • Z Karnetu może korzystać tylko jedna osoba (osoba, która jako pierwsza skorzysta z danego Karnetu przy bramce, gdzie zostanie spersonalizowana).
  • Przedłużając Voucher akceptujesz regulamin dostępny tutaj.


  • W celu przedłużenia vouchera:

  • Dodaj produkt PRZEDŁUŻENIE do koszyka.
  • Wybierz „Dokończ konfigurację produktu” wpisz numer posiadanego vouchera w polu „Numer karty” i zatwierdź przyciskiem „Wybierz”.
  • Wybierz „Zakończ konfigurację”.
  • Wybierz „Przejdź do płatności”.
  • W kolejnym kroku możesz kontynuować bez rejestracji, zalogować się na posiadane konto lub utworzyć konto w serwisie e-skipass
  • .
  • Po wyborze zostaniesz przekierowany do okna z płatnością gdzie możesz opłacić swoje zamówienie.
  • Wybierz „dalej”. Zaakceptuj warunki zakupu, wybierz „potwierdzam zamówienie i płacę”.
  • Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej gdzie możesz opłacić zamówienie dogodnym dla siebie sposobem.
  • Po opłaceniu zamówienia, przedłużona zostanie ważność vouchera, którego dotyczy przedłużenie
  • W przypadku problemów technicznych lub pytań prosimy o kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@e-skipass.pl
  • 34.00 zł
    Brak produktów w koszyku

    Najczęściej zadawane pytania

    Kliknij w pytanie, aby wyświetlić odpowiedź.
    • Aby złożyć zamówienie:

      1. Wybierz ofertę,
      2. Wybierz usługi, które Cię interesują,
      3. Wybierz rodzaj płatności,
      4. Gotowe.

      Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy: Jeśli zamawiasz u nas po raz pierwszy, podaj adres e-mail, hasło oraz uzupełnij dane do wysyłki. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na ‘Zamawiam i płacę’.

      Dla zarejestrowanych użytkowników: Wystarczy dobrać usługi, które Cię interesują, wybrać formę płatności oraz kliknąć na ‘Zamawiam i płacę’.

    • Za zamówienie możesz zapłacić przez szybkie płatności Internetowe. Dostępne są opcje płatności kartą, przez bank oraz formularz do płatności gotówkowych. Dzięki temu natychmiast otrzymujemy potwierdzenie płatności i możemy od razu rozpocząć realizację Twojego zamówienia.

    • Karnety - przy pierwszym zakupie karnety wysyłane są kurierem DPD na wskazany adres, przy kolejnych zakupach wystarczy doładować posiadaną kartę wybranym karnetem

      Vouchery/Bilety - usługi dostępne są natychmiast po opłaceniu zamówienia, PDF można pobrać logując się na swoje konto Klienta, przechodząc do zakładki "Zamówienia". Usługi z Vouchera/Biletu można wykorzystać po 15 minutach od zakończenia realizacji zamówienia

    • Usługi można wykorzystać zgodnie z informacją dostępną w ofercie, zazwyczaj karnety/bilety ważne są w sezonie, na który zostały zakupione. Niewykorzystane usługi nie przechodzą na kolejne sezony.


    Więcej odpowiedzi znajdziesz w sekcji Pomoc.